Samen naar de toekomst rijden!

DrivOlution is een team van specialisten met een hart voor verkeersveiligheid, zuinig rijden en duurzame mobiliteit. Ze bieden een totaalaanpak voor een duurzame verbetering van rijgedrag, volledig op maat van jouw organisatie.

De vraag: advies en ondersteuning om een nieuwe service te lanceren op de markt

Op welke manier lanceren we het best onze “SafeDriveJourney” op de markt? Wat is ons ideaal klantprofiel, hoe kopen onze klanten en prospects vandaag en hoe kunnen we hen het best helpen daarbij?

“Marketing & Sales is als fietsen: het zit in de benen en iedereen weet wel hoe het moet. Maar dat éxtra duwtje in de rug om sneller in de juiste richting te gaan, dàt is wat Markies voor ons betekent. Bedankt Kurt voor de mooie inzichten die je ons bijbracht.” - Roel

Groeien =
HULP VRAGEN

Drivolution

De aanpak: buyer & customer journey, ideaal klantenprofiel en contentplanning.

Samen met de verschillende interne stakeholders (product management, marketing & sales) hebben we verschillende workshops georganiseerd om de ideale klant te bepalen en na te gaan welke weg die aflegt wanneer hij of zij een vergelijkbare dienst koopt. Van daaruit hebben we samen bepaald wie welke rol en verantwoordelijkheid neemt in dat proces en hoe we door middel van de juiste content nieuwe klanten konden aantrekken. Bovendien hebben we DrivOlution wegwijs gemaakt in de het gebruik van de juiste tools om hen maximaal te ondersteunen (zoals bv Sales Navigator).

Het resultaat: SafeDriveJourney

Na de verschillende workshops was DrivOlution in staat om hun roadmap voor de lancering van de SafeDriveJourney” terug in handen te nemen en van daaruit de nodige acties uit zetten voor de uitrol. Het gebruik van de juiste tools heeft dat proces alleen maar versneld. Ze produceren ondertussen interessante content voor hun doelgroep en organiseren regelmatig inspirerende webinars.

Experts die hebben meegewerkt.

Kurt is een echt ‘mensenmens’. Hij houdt van samenwerken, mensen helpen, beter maken, begeleiden en is daarnaast enorm klantgericht. Na meer dan 20 jaar in verschillende executive marketing & sales rollen, combineert hij nu de menselijke, emotionele aspecten met een ijzersterke resultaatgerichte mindset als het gaat om sales & marketing cijfers.

Cara is onlangs afgestudeerd als Digital Marketeer. Met haar frisse blik komt ze als junior het Markies team versterken. Het proeven van de verschillende digitale aspecten is iets waar ze blij van wordt. Content marketing en social media zijn haar fortés.

In samenwerking met JDI.

LATEN WE SAMENWERKEN!

Een klankbord sessie van een uurtje om jouw verhaal te doen en te bekijken hoe we jou kunnen ondersteunen.

Scroll naar boven