Het Ideale Klantprofiel

“Wie wil ik eigenlijk bereiken?”

Je bent zo druk bezig met WAT je verkoopt, dat je vergeet aan WIE je het eigenlijk wil verkopen. 

En richt je je op iedereen, dan spreek je eigenlijk niemand echt aan.
(alle velden zijn verplicht in te vullen)

Het Ideale Klantprofiel Playbook

Zie je ideale klant als je droompartner in de zakenwereld. Het is de klant die perfect past bij je product of dienst, en het meeste baat heeft bij wat jij biedt en enthousiast is om ervoor te betalen. 

Dit playbook is jouw uitgebreide gids om je ideale klant goed te leren kennen. En hierdoor je sales en marketing, en je aanbod, helemaal te finetunen, met blije klanten en een bloeiend bedrijf als resultaat.

Ben je ondernemer, marketeer, sales professional of betrokken bij het vormgeven van je merk en de strategie van je bedrijf, dan is dit playbook voor jou. Wat bekijken we:

WAT IS HET IDEALE KLANTPROFIEL?

  • Kom alles te weten over je ideale klant.
  • De klassieke blunder bij klantsegmentatie.
  • Het verschil tussen een ideaal klantprofiel en buyer persona’s.

WAT IS HET IDEALE KLANTPROFIEL CANVAS?

  • De cruciale rol en de voordelen van het canvas.
  • Voordelen voor je sales en marketing.

AAN DE SLAG

  • Hoe vul je het Ideale Klantprofiel Canvas in?
  • Definieer firmografische kenmerken, DMU en buyer persona’s.
  • Wat nadien?
Scroll naar boven